iranestekhdam

ساخت وبلاگ

شغل خیاطی شغلی است که همیشه تقاضا برای آن وجود دارد، زیرا افرادی که لباس مورد نظر خود را به هر دلایلی نمی توانند تهیه نمایند به چرخکار ماهر مراجعه می کنند تا لباس مورد نظر خود را بدوزد.

محل فعالیت خیاط و چرخکار چگونه است؟
خیاطان معمولا به صورت فردی و یا گروهی در کارگاه فعالیت می‌کنند. در فعالیت گروهی افراد در قالب یک تیم کار می‌کنند. در این شکل از کار معمولا خیاط، فقط بخشی از کار را انجام می‌دهد و کار نهایی از دست او خارج نمی‌شود.


 



مثلا یک خیاط ممکن است الگو را طراحی کرده روی لباس پیاده کند. بقیه فعالیت ها را به ترتیب برشکار لباس، و چرخکار انجام دهد.

مطلب مرتبط: آگهی های استخدام برشکار پوشاک


چرخکار کیست؟ چرخکار ها اغلب بصورت گروهی در تولیدی های لباس مشغول کار میشوند.قسمت های مختلف پارچه برش خورده توسط برشکار به دست چرخکار دوخته میشود.
چرخکار ها همچنین به تعمیر ماشین های دوخت و چرخ های خیاطی و بررسی وضعیت دوخت ماشین ها میپردازند.


سخن نهایی
شما می توانید برای مشاهده فرصت های شغلی خیاط و چرخکار به کاریابی مجازی مانند ایران استخدام و ... مراجعه نمایید. در این کاریابی استخدام چرخکار ماهر با جای خواب نیز وجود دارد.


منبع: آشنایی با شغل چرخکار و تفاوت آن با خیاط

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام چرخکار,خیاط و چرخکار, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 600 تاريخ : پنجشنبه 30 تير 1401 ساعت: 12:32

معمولاً کارفرمایان برای استخدام برنامه‌نویس وب علاوه بر تحصیلات و مدرک دانشگاهی، به مهارت‌ها و دوره‌هایی که او در خارج از محیط آکادمیک طی کرده است نیز توجه دارند.

اشاره ای به مهارت های برنامه نویس وب

یک برنامه‌نویس باید مهارت‌های مختلفی داشته باشد که در محیط کار به آن‌ها نیاز دارد.

مطلب مرتبط: مهارت های مورد نیاز برنامه نویسی وب کدامند؟

برخی از این مهارت ها به شرح زیر است:

مهارت‌های کار با کامپیوتر:
کار برنامه‌نویسان به‌صورت غیرمستقیم با سخت‌ افزار و نرم‌افزارهای مختلف مرتبط است بنابراین لازم است که آن‌ها توانایی حل مسائلی که در حین کار برای سیستمشان پیش می‌آید را داشته باشند.

مدیریت زمان:
هر برنامه‌نویس وب لازم است زمان خود را برای تحویل مسئولیتی که به عهده دارد مدیریت کند. در غیر این صورت ممکن است کار کل تیم با اختلال مواجه شود.

صبر و پشتکار:
در برنامه‌نویسی بارها پیش می‌آید که لازم است برای حل یک مشکل کوچک در اجرای برنامه، حجم زیادی از کدها بازبینی شود و این نیازمند صبر و پشتکار زیادی است.

مهارت‌های خودآموزی:
ازآنجایی‌که برنامه‌نویسی حوزه‌ای بسیار پویاست لازم است برنامه‌نویسان همواره اطلاعات خود را به‌روز نگه دارند. به همین دلیل باید بتوانند خودشان فناوری‌های جدید را پیدا و آن‌ها را بیاموزند.

اگر مهارت های بالا را دارا هستید بهترین فرصت های شغلی را از دست ندهید.

منبع: معرفی شغل برنامه نویس وب

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام برنامه نویس,برنامه نویس وب, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 206 تاريخ : سه شنبه 28 تير 1401 ساعت: 12:29

جزئیاتی از محیط کاری صندوقدار
صندوقداران می‌توانند در فروشگاه‌های مختلف از نظر اندازه و محصولات کار کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها نیز مشغول بکار شوند. پس صندوقدار رستوران یکی از مشاغل مهم است.

مطلب مرتبط: استخدام رستوران

درصورتی که محل کار شما کوچک باشد شما برای انجام هماهنگی‌های لازم بطور مستقیم با مدیر مجموعه در ارتباط خواهید بود.

اما درصورتیکه محیط کار شما، محیط بزرگی باشد روابط بصورت سلسله‌ مراتبی بوده و شما باید با مدیر بخش مربوطه خود برای هماهنگی‌های لازم ارتباط داشته باشید.

کار صندوقداری چگونه است؟
کار صندوقداری معمولا بصورت پاره وقت است و صندوقدار بصورت شیفتی کار خود را با یکدیگر عوض می‌کند. البته ممکن است دربرخی محیط‌ ها این کار بصورت تمام وقت نیز باشد.

معمولا در شرایطی که کار بصورت پاره وقت باشد شما می‌توانید با انجام هماهنگی‌های لازم ساعات کاری خود را بصورت منعطف انتخاب کرده و در زمان‌های خالی خود نیز به کار دیگری مشغول شوید.

منبع: مجله ایران استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام صندوقدار,صندوقدار, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 266 تاريخ : يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 12:04

در استخدام هتل چه سوالاتی رایج است؟
نوع سؤالاتی که در استخدام هتل ممکن است از یک میزبان هتل پرسیده شود عمدتاً به وظایف شغلی و سطح تجربه فرد نامزد بستگی دارد. بخش پرسش و پاسخ مصاحبه شما زمان مناسبی برای این است که شما بتوانید مهارت‌های چندوظیفه‌ای و حرفه‌ای بودن خود را اثبات کنید.

مطلب مفید: معرفی شغل مهماندار هتل

  • یکی از سوالاتی که ممکن است از شما پرسیده شود این است که اگر شما و یکی از همکاران با هم درگیری داشته باشید، چکونه سعی می‌کنید آن را حل و فصل نمایید؟

یکی از بهترین پاسخ‌هایی که شما می‌توانید به این سؤال بدهید این است که اولین قدم برای حل تعارض با یک همکار دور نگه داشتن تعارض از نگاه مشتریان است. من همکار خود را به مکانی می‌برم که خلوت و دور از نگاه مشتریان باشد و در آنجا درباره موضوع مورد تعارض خود صحبت می‌کنیم.

سعی می‌کنم صحبت‌های ما در نهایت آرامش و بدون سروصدا باشد اگر یافتن یک راه حل منطقی در توان من باشد برای برآورده کردن آن تلاش می‌کنم در غیر اینصورت سعی می‌کنم به دنبال راه‌حل‌های دیگر یا درخواست کمک از دیگران باشم.

  • یک میزبان هتل با چه کسی کار می‌کند؟

یک میزبان هتل معمولاً به طور مستقیم با میهمانان و سایر کارکنان هتل سروکار دارد.

شاید برای شما مفید باشد: آگهی استخدام کارمند هتل

سخن پایانی
در اینجا ما چند نمونه از پرسش و پاسخ‌های متداول در هنگام مصاحبه شغلی را به همراه تکنیک‌های پاسخگویی برای شما آوردیم تا بتوانید با کمک این موارد مصاحبه شغلی موفقی را پشت سر بگذرانید.

منبع: بلاگ ایران استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : استخدام,ایران استخدام,استخدام مهماندار,مهماندار هتل,استخدام هتل,کار, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 655 تاريخ : پنجشنبه 23 تير 1401 ساعت: 13:32

میزان حقوق و درآمد مهماندار هتل
محدوده حقوق پرداختی برای یک مهماندار هتل بسیار مهم است و به عواملی مانند تجربه، مسئولیت و نوع محل هتل بستگی دارد. به طور متوسط یک مهماندار، در سراسر دنیا به میزان 36388 دلار در سال درآمد می‌تواند داشته باشد که این مبلغ به کمتر از 18 دلار در ساعت است البته ناگفته نماند که در هر کشوری این مبلغ با توجه به سیاست و اقتصاد آن کشور متفاوت است.
مطلب مرتبط: معرفی شغل مهماندار هتل

با این حال مهماندرانی که باتجربه‌تر هستند و مسئولیت‌های جدی‌تری را بر دوش دارند یا برای یک مرکز پیشرفته‌تر کار می‌کنند می‌توانند بیشتر از 91000 دلار در سال درآمد داشته باشند. بنابراین می‌توان گفت که حقوق مهمانداران متوسط بین 21500 تا 40000 دلار در هر سال خواهد بود.


بازار کار مهماندار هتل به چه صورت است؟
درباره بازار کار شغل مهماندار هتل با توجه به اینکه صنعت گردشگری همواره مورد توجه بسیاری از دولت‌ها در سراسر جهان بوده است، همواره دولت‌ها سعی در جذب گردشگران و مسافران برای رونق این صنعت بوده‌اند و با ایجاد زیرساخت‌های الکترونیکی و نرم افزاری سعی داشته‌اند تا اقدامات رزرو هتل و باقی اطلاعات مورد نیاز را برای گردشگران فراهم بیاورند.

پیش‌بینی می‌شود که پس از اتمام اپیدمی‌کرونا دوباره شاهد رونق کار هتل‌ها و استخدام رستوران در سراسر جهان باشیم.

منبع: مجله ایران استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,استخدام,استخدام مهماندار,مهماندار هتل,استخدام میزبان,ایران استخدام, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 882 تاريخ : پنجشنبه 23 تير 1401 ساعت: 12:29

نحوه فعالیت وردپرس کار

یک توسعه دهنده وردپرس فردی بسیار ماهر است که می تواند به طور موثر با تیم های طراحی کار کند و وب سایت هایی را برای شرکت هایی با استفاده از ابزارهای ایجاد WP پیاده سازی کند.

خبر خوب اینجاست که شما می‌توانید به عنوان یک وردپرس کار دورکاری و حتی فریلنس هم مشغول به کار شوید. اگر پوزیشن‌های شغلی که پیدا می‌کنید با مکان زندگی شما یکی نیستند اصلا جای نگرانی نیست، به این خاطر که شما می‌توانید درخواست همکاری دورکاری برای کارفرمایان ارسال کنید و در صورت فراهم بودن شرایط همکاری‌تان را آغاز کنید.

از طرفی به عنوان یک توسعه دهنده وردپرس حتما نباید عضوی از یک تیم باشید. از آنجایی که کارفرمایان زیادی به دنبال استخدام وردپرس کار بصورت دورکاری هستند، نشان میدهد که شما می‌توانید خودتان به تنهایی و کاملا فریلنس یا به صورت یک وردپرس کار غیر حضوری پروژه‌هایی که در حوزه علاقه‌مندی‌ تان هستند را پیدا کنید و وارد بازار کار شوید.

بررسی بازار کار و درآمد وردپرس کار

محبوبیت سیستم سایت ساز و مدیریت محتوای وردپرس باعث شده که شغل وردپرس کار به یکی از شغل‌های پردرآمد حوزه فناوری تبدیل شود. تقریبا میتوان گفت حقوق ورد پرس کار حرفه ای از 7 تا 12 میلیون متغیر است. البته این مقدار با توجه به تجربه، سابقه کاری، پروژه‌ای که بر روی آن کار می‌شود و به طور کلی شرکتی که برای آن کار می‌کنید می‌تواند کمتر یا بیشتر باشد.

منبع: وردپرس چیست؟ و وردپرس کار کیست؟

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : استخدام وردپرس کار دورکاری,استخدام وردپرس کار اصفهان,استخدام وردپرس کار پروژه ای,استخدام وردپرس کار تهران,استخدام وردپرس کار وقت,استخدام وردپرس کار شیراز,استخدام وردپرس کار در کرج,استخدام وردپرس کار حرفه ای,استخدام وردپرس کار غیر حضوری,استخدام وردپرس کار در مشهد, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 157 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 13:59

ویزیتور کیست؟

احتمالا شما کم و بیش با شغل ویزیتوری آشنا هستید. زیرا دست کم یکی از اطرافیان ما در این حوزه فعالیت می‌کند. البته یک ویزیتور حرفه‌ای و کاربلد با یک ویزیتور معمولی هر کدام نقشی در روند صعودی درآمد یک مجموعه دارند. در این مطلب از ایران استخدام قصد داریم شما را با 2 مورد از مهارت های اساسی ویزیتور آشنا کنیم.

اگر به دنبال فرصت‌های شغلی جدید هستید همین حالا نگاهی به آگهی های استخدام ویزیتور و بازاریاب در سایت ایران استخدام بیندازید. ما سعی می‌کنیم به صورت روزانه و هفتگی فرصت‌های جدید را از طریق وبسایت، ایمیل، پیامک و اپلیکیشن ایران استخدام در اختیار شما عزیزان بگذاریم. تنها کافیست که ابتدا به عنوان کارجو در سایت ایران استخدام ثبت نام نمایید.

مهارت های یک ویزیتور حرفه ای

  • توانمندی در ارائه محصولات

کار شما فروش محصولات و خدمات به مشتری است. چه چیزی مشتریان را برای خرید ترغیب می‌کند؟ مسلما آگاهی از مزیت‌ها و آشنایی با خود محصول. در نتیجه به عنوان یک ویزیتور حرفه ای باید توانایی ارائه خوبی داشته باشید و به راحتی و با اعتماد به نفس کامل در مورد محصولی که قرارست ارائه کنید صحبت کنید. همچنین باید نقاط قوت و ضعف، ویژگی‌ها و مزایای استفاده طولانی مدت از آن را هم ذکر کنید. همه این‌ها نیازمند توانمندی شما در ارائه است.

  • مهارت‌های تجزیه و تحلیل

کار شما تنها به فروش محصولات محدود نمی‌شود. بلکه بخشی از کارتان سر و کار داشتن با اعداد و ارقام و داده‌های حاصل از فروش است. تجزیه و تحلیل این داده‌ها کمک می‌کند که شما دید بهتری از عملکرد خودتان و فروش یک محصول بخصوص داشته باشید. در نتیجه باید با تجزیه و تحلیل و مدیریت داده‌ها کمی آشنا باشید و بتوانید به راحتی آن‌ها را سر و سامان دهید.
برای اینکه بتوانید یک ویزیتور موفق شوید باید علاوه بر تکمیل تحصیلات‌تان باید تجربه کافی هم در بازار بدست بیاورید. از طرفی باید شوق و پشتکار کافی جهت توسعه مهارت‌های فردی‌تان داشته باشید. علاوه بر این‌ها می‌توانید با کار کردن به عنوان یک کارآموز چم و خم بازار را بشناسید و همچنین یاد بگیرید که چطور در موقعیت‌های مختلف از توانمندی‌های خودتان استفاده کنید.

پس از از اینکه اطمینان پیدا کردید مهارت های مورد نیاز را کسب نموده اید از طریق سیستم رزومه ساز رایگان ایران استخدام برای خود رزومه حرفه ای بسازید و با توصیف مهارت های خود کارفرما را برای جذب مطلع سازید.

منبع: ویزیتور کیست و چه تفاوتی با بازاریاب دارد؟

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : استخدام ویزیتور,استخدام ویزیتور سیگار,استخدام ویزیتور شرکت کاله,استخدام ویزیتور مواد غذایی در تهران,استخدام ویزیتور دارویی در تهران,استخدام ویزیتور در کرج,استخدام ویزیتور اصفهان,استخدام ویزیتور شرکت پپسی,استخدام ویزیتور دخانیات,استخدام ویزیتور شرکت میهن, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 192 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 14:21

میزان درآمد کارشناس تضمین کیفیت
حقوق و درآمد کارشناس تضمین کیفیت تابع عواملی چون حجم کار، سابقه کاری کارشناس، نوع شرکت یا کسب و کار مربوطه و عملکرد کارشناس دارد. با این حال، کمترین حقوق مورد انتظار، حقوقی است که توسط وزارت کار تعیین شده است. شما می توانید برای مشاهده مقاله هایی در مورد کارشناس تضمین کیفیت اینجا کلیک نمایید.

لیست مهارت های کارشناس تضمین کیفیت

مهارت‌های برتر برای شخصی که به سمت تضمین کیفیت می‌رود عبارتند از:

  • مهارت‌های تحلیلی: داده‌ها را جمع‌آوری و تفسیر می‌کند، باید بتواند روندها را تشخیص دهد و به موارد پرت توجه کند.
  • مهارت‌های سازمانی: برای پیگیری تست‌ها، نتایج، مستندات و توصیه‌ها لازم است
  • ارتباط کتبی عالی: مستندات مکتوب مختصر و دقیق ضروری است. همچنین باید راهنمایی‌های داخلی و خارجی را بررسی کند و به طور بالقوه SOP های شرکت را بنویسد.

  • مهارت‌های بین فردی: این مهارت مستلزم آموزش کارکنان تولید در سیستم‌های کیفیت، همچنین همکاری نزدیک با کارکنان تولید برای یافتن و تنظیم خطاها در فرآیندها است.
  • توجه دقیق به جزئیات: کارشناس زمانی که فرآیندها با راهنمایی ها مطابقت ندارند، باید قادر به تشخیص باشد و پیشنهادهای جایگزین را ارائه دهد. کارشناس همچنین باید از عهده خواندن و تفسیر جزئیات دستورالعمل‌های خارجی و مقررات صنعت برآید.
  • تفکر انتقادی/منطقی: باید مشکلات را شناسایی کند اما همچنین بتواند به ارائه راه حل‌های جدید برای اطمینان از کارایی و کیفیت فرآیند تولید کمک کند.

سخن نهایی
در صورت نیاز می‌توانید با مراجعه به سایت ایران استخدام و تماس با سازمان‌ها و شرکت‌های مختلفی که برای کارشناس تضمین کیفیت داروسازی و … درج آگهی نموده اند، به اطلاعات دقیق‌تر دست یابید.

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,تضمین کیفیت,کارشناس تضمین کیفیت, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 473 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 13:07

تحقیقات کمی و کیفی کارشناس بازار
محققان بازار در تحقیقات کمی یا کیفی تخصص دارند. تحقیقات کمی شامل کار با آمار و درصد است و می‌تواند نتایج سریعی ارائه دهد در حالی که تحقیقات کیفی شامل تجزیه و تحلیل نظرات است.

مهارت های کارشناس تحقیقات بازار

مهارت‌های تحلیلی:
کارشناس تحقیقات بازار باید بتوانند حجم زیادی از داده ها و اطلاعات را درک کنند.

مهارت‌های ارتباطی:
کارشناس تحقیقات بازار به مهارت‌های ارتباطی قوی هنگام جمع آوری اطلاعات، تفسیر داده‌ها و ارائه نتایج به مشتریان نیاز دارند.

مطلب مرتبط: کارشناس تحقیقات بازار چه مهارت هایی دارد؟

مهارت‌های تفکر انتقادی:
کارشناس تحقیقات بازار باید تمام اطلاعات موجود را ارزیابی کند تا تعیین کند کدام استراتژی بازاریابی برای یک شرکت بهترین کارایی را دارد.

مهارت‌های نرم افزاری:
اپلیکیشن‌هایی مانند Microsoft Word، Microsoft PowerPoint، SPSS، Market Sight، WinCross به شما کمک می‌کند تا کار خود را سریع‌تر انجام دهید. تنها زمانی می‌توانید در جایگاه یک کارشناس خوب و حرفه‌ای قرار بگیرید که بتوانید از این ابزارها به طور موثر استفاده کنید.

نتیجه گیری
آینده شغلی برای کسانی که دارای مهارت، ویژگی‌های شخصیتی، تجربه و تحصیلات لازم در این زمینه هستند، روشن است. همچنین کسانی که دارای پیشینه قوی در تجزیه و تحلیل آماری و داده‌ها یا تجربه هستند، نیز نسبت به افراد کم تجربه و یا فاقد این مهارت‌ها، آینده بهتری از نظر شغلی دارند.

منبع: معرفی شغل کارشناس تحقیقات بازار

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام کارشناس تحقیقات بازار,کارشناس تحقیقات بازار, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 143 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت: 12:44

متخصصین سئو با توجه به نوع کارشان می‌توانند وظایف متفاوتی داشته باشند. به عنوان مثال فردی که به صورت فریلنس برای شرکت‌ها و کارفرماهای مختلفی کار می‌کند، با فردی که در یک آژانس یا تیم دیجیتال مارکتینگ یک کسب و کار مشغول است وظایف متفاوتی بر عهده دارند. با این حال تمامی این افراد در نهایت یکسری وظایف و مسئولیت‌های عمومی دارند. برای مثال اگر که به آگهی‌های استخدام سئو کار در تهران نگاه کنید می‌بینید که در هر آگهی انتظارات و مسئولیت‌هایی که بر عهده شما هستند به وضوح ذکر شده‌اند. در ادامه به تعدادی از این موارد اشاره می‌کنیم.

سئو کار

انتظارات کارفرمایان از یک سئو کار

  • توسعه استراتژی‌های بهینه سازی به منظور افزایش رتبه‌بندی سایت در موتورهای جستجو
  • جمع آوری و تحلیل داده‌های حاصل از کمپین‌های راه اندازی شده مختلف به منظور دستیابی به یک بینش کلی و به حداکثر رساندن میزان درآمد کسب و کار
  • تخمین و محاسبه میزان بودجه مورد نیاز برای راه اندازی کمپین‌های مختلف و همچنین تخمین هزینه‌های ماهیانه برای نگهداری و مدیریت بر روی آن‌ها
  • همکاری مستقیم و نزدیک با تیم توسعه وبسایت به منظور اطمینان از اینکه تمامی استراتژی‌های مرتبط با سئو در محتوا و ساختار سایت رعایت می‌شوند.
  • همکاری با تیم تحریریه و بازاریابی مجموعه به منظور بکارگیری قوانین سئو در تولید محتوا و بازاریابی محتوایی
  • بر عهده گرفتن بهینه سازی صفحات برای بازاریابی موتورهای جستجو
  • تحقیق و جستجو در مورد کلمات کلیدی متناسب با نیاز کسب و کار
  • بهبود و توسعه راهکارهای بهینه سازی صفحات سایت در موتورهای جستجوی مختلف
  • ساخت و اجرای استراتژی‌های لینک بیلدینگ – Link Building
  • تغییر معماری، محتوا و لینک سازی یک سایت به منظور توسعه سئو سایت با توجه به کلمات کلیدی هدف
  • تعیین اهداف مشخص برای کسب و کار و اندازه‌گیری متریک‌ها و فاکتورهای سئو برای اندازه‌گیری میزان موفقیت
  • نظارت روزانه بر روی عملکرد متریک‌های سئو برای درک نحوه عملکرد استراتژی‌های پیاده‌سازی شده
  • طراحی و پیاده سازی لندینگ پیج‌های بهینه برای سایت
  • بهبود تجربه کاربری و نرخ تبدیل سایت – در نتیجه تبدیل کاربران معمولی به کاربران فعال و مشتریان احتمالی کسب و کار و …

منبع: مجله ایران استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار, کاریابی, استخدام, ایران استخدام, سئو کار, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 198 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 13:40

مدرک تحصیلی کارشناس بیمه چیست؟

کارشناس بیمه شغلی با بازار کاری وسیع است که در سال‌های اخیر رشد خوبی نیز داشته است. وظیفه او بررسی شرایط بیمه‌گزار، تعیین شرایط بیمه و سقف تعهدات شرکت بیمه، بازرسی و تعیین میزان خسارت و مواردی ازاین‌دست است.

مرتبط‌ترین رشته ای که در ارتباط با کارشناسی بیمه در سیستم تحصیلات تکمیلی کشور وجود دارد کارشناسی رشته مدیریت بیمه در مقطع کارشناسی ارشد است. اما فارغ‌التحصیلان این رشته پاسخگوی نیاز بازار کار نیستند و عملاً شاهد ورود افرادی با تحصیلات نسبتاً مرتبط به این رشته هستیم. فارغ‌التحصیلان رشته‌های بیمه، مدیریت بازرگانی و صنعتی، حسابداری، اقتصاد و نظایر آن می‌توانند به‌راحتی وارد بازار کار بیمه شوند.

مهم است که فرد قبل از ورود به این بازار دروس پایه ریاضیات، حسابداری و اقتصاد را مطالعه کرده باشد. همچنین آشنایی با دروس اختصاصی بیمه، مدیریت ریسک و سایر دروس تخصصی آن لازم است.

منبع: بررسی شغل کارشناس بیمه از تحصیل تا بازار کار

 

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کارشناس بیمه تامین اجتماعی,کارشناس بیمه,کارشناس بیمه ایران,کارشناس بیمه تصادفات,کارشناس بیمه به انگلیسی,کارشناس بیمه پاسارگاد,کارشناس بیمه سامان,کارشناس بیمه ایران سیار,کارشناس بیمه دانا,کارشناس بیمه بیکاری, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 323 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 13:36

معرفی کارشناس خزانه

تصور بسیاری از ما از کارشناس خزانه، فردی است که بر پول ذخیره شده در خزانه نظارت دارد. اما این تمام ماجرا نیست. خزانه‌داری شغل مهمی است و کارشناس خزانه علاوه بر آنکه وظایف و مسئولیت‌های فراوانی دارد، باید دارای مهارت و ویژگی‌های شخصیتی خاصی باشد.

مطلب مرتبط: لیست وظایف کارشناس خزانه

برای اینکه با این وظایف و مهارت‌ها آشنا شویم بهتر است اول بدانیم خزانه‌دار کیست؟ در این مطلب از کاریابی مجازی ایران استخدام همراه ما باشید.

مدرک تحصیلی مورد نیاز کارشناس خزانه

فعالیت در شغل خزانه‌داری مستلزم تحصیلات دانشگاهی در رشته‌های مرتبط است. زیرا این شغل با امور مالی سروکار دارد و موفقیت در آن، ضمن تحصیلات بالا، کار با برخی از نرم افزارهای خاص را نیز ایجاب می‌کند.

با این حال حداقل مدرک در نظر گرفته شده برای این شغل کارشناسی به اضافه سابقه کار یا داشتن تجارب و مهارت‌های لازم است. نیاز رشته‌های مرتبط با این شغل نیز عبارت است از:

  • حسابداری
  • بازرگانی
  • مدیریت مالی یا امور مالی
  • اقتصاد، ریاضیات

شما میتوانید تحصیلات مورد نیاز کارشناس خزانه را در آگهی های استخدام خزانه دار در اصفهان و سایر استان های کشور که در کاریابی مجازی ایران استخدام منتشر شده اند را مشاهده نمایید.

منبع: ایران استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,کاستخدام کارشناس خزانه,کارشناس خزانه, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 253 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 13:34

مهارت های کارشناس واردات چیست؟

چگونه می‌توان از طریق واردات به سود رسید؟ پاسخ این است که راه رسیدن به سود، داشتن یک کارشناس واردات خبره است. کارشناس واردات، وظایف متعددی بر عهده دارد و باید واجد مهارت‌ها و ویژگی‌های شخصیتی خاصی باشد که در این نوشته به طور مفصل مورد بحث قرار گرفته است. پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده آگهی های استخدام کارشناس واردات در سایت ایران استخدام را در این قسمت مشاهده نمایید.

  • کارشناس واردات باید مهارت‌های تعاملی، تصمیم گیری و تجاری داشته باشد.

مهارت تعاملی علاوه بر آنکه به کیفیت ارتباط کارشناس واردات با سایر افراد و کارکنان دلالت دارد، شامل ارتباط او با سایر شرکت‌های داخلی و خارجی نیز است. از این رو داشتن مهارت‌هایی چون خوب صحبت کردن می‌تواند او را به مقام‌های بالاتری در این زمینه برساند.

  • مهارت در اتخاذ تصمیمات درست

مهارت در اتخاذ تصمیمات درست یا قدرت تصمیم گیری بالا، مهارتی است که فقدان آن می‌تواند شرکت یا کسب و کار را با مشکلات عدیده مواجه سازد. کارشناسی که قادر به اتخاذ تصمیمات درست نیست، نمی‌تواند سیاست‌های درستی پیرامون نحوه واردات، کیفیت آن و هر آنچه که مربوط به واردات است، اتخاذ نماید.

  • مهارت در تجارت

واردات، خود بخشی از تجارت است. شما به عنوان یک کارشناس واردات، اگر از مهارت تجاری بالا برخوردار نباشید، حتما از رقبا عقب خواهید ماند. دنیای تجارت، دنیای بی‌رحمی است و اگر مهارت لازم را نداشته باشید، له خواهید شد. در دنیای تجارت، همه چیز بر پایه رقابت قرار دارد و قانون آن توجیه اقدامات با هر وسیله‌ای است. پس حتما باید اطلاعات و مهارت لازم را داشته باشید که اصطلاحا کلاه به سرتان نرود.

منبع: https://iranestekhdam.ir/blog

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : استخدام کارشناس واردات,استخدام کارشناس بازرگانی واردات,استخدام کارشناس صادرات و واردات, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 183 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 12:56

معرفی شغل کارشناس تحلیلگر سیستم

تحلیلگران سیستم، سیستم‌های فناوری اطلاعات موجود را بررسی می‌کنند و نیازمندی‌های سیستم‌های جدید را می‌نویسند.

تحلیلگران سیستم تجزیه و تحلیل می کنند که چقدر نرم افزار، سخت افزار و سیستم فناوری اطلاعات گسترده تر با نیازهای تجاری کارفرما یا مشتری مطابقت دارد. آنها الزامات سیستم های جدید را می نویسند و همچنین ممکن است به پیاده سازی آنها و نظارت بر اثربخشی آنها کمک کنند. شما میتوانید آگهی های استخدام کارشناس تحلیلگر سیستم در تهران و سایر استان های کشور را در سایت ایران استخدام مشاهده نمایید.

حقوق کارشناس تحلیلگر سیستم

اکثر کسب و کارهای امروزی حتی درصد کمی هم با زیرساخت‌های IT و تکنولوژی عجین شده‌اند. در نتیجه برای مدیریت و توسعه این بخش‌ها به یک متخصص نیاز خواهند داشت! به طور کلی اگر که مهارت‌ها و تجربه بالایی داشته باشید می‌توانید یک موقعیت شغلی مناسب با حقوق بالا برای خودتان پیدا کنید و در نقش تحلیلگر سیستم، مدیر سیستم، معمار سیستم و … مشغول به کار شوید.
خبر خوب اینجاست که این شغل یکی از مشاغل پردرآمد حوزه IT به حساب می‌آید. تا جایی که میزان میانگین حقوق کارشناس تحلیلگر سیستم در چند منبع داخلی چیزی بین 8 تا 11 میلیون گزارش شده است. با این حال شما میتوانید شرایط احراز کارشناس تحلیلگر سیستم را در آگهی های استخدام تحلیلگر سیستم در تهران و سایر استان های کشور را که کارفرمایان با درج آگهی در سایت ایران استخدام قرار داده اند مشاهده نمایید.

کاریابی مجازی ایران استخدام برای سهولت دسترسی شما کارجویان گرامی به منابع تحلیلگر سیستم ، اقدام به تنظیم و ارائه سوالات تخصصی کارشناس تحلیلگر سیستم بصورت کاملا رایگان نموده است.

منبع: معرفی شغل کارشناس تحلیلگر سیستم

 

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کارشناس تحلیلگر سیستم,کارشناس تحلیلگر سیستم ۱,کارشناس تحلیلگر سیستم در بیمارستان,کارشناس تحلیلگر سیستم چیست,کارشناس تحلیلگر سیستم در بخشداری,کارشناس تحلیلگر سیستم ای استخدام,مصاحبه کارشناس تحلیلگر سیستم,حقوق کارشناس تحلیلگر سیستم,وظایف کارشناس تحلیلگر سیستم در بیمارستان, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 889 تاريخ : پنجشنبه 9 تير 1401 ساعت: 13:10

ویژگی های شخصیتی کانتر فروش

ویژگی‌های شخصیتی شغل کانتر فروش را باید در ردیف شخصیت‌شناسی، کسب و کارهای مرتبط با فروش قرار داد. در رابطه با ویژگی‌های شخصیتی این افراد، به عوامل مختلفی اشاره شده است.

با انگیزه بودن
ویژگی شماره یک که همه فروشندگان موفق دارند جاه طلبی و انگیزه است. جاه طلبی و انگیزه، میل ریشه دار برای موفقیت و تمایل به انجام هر کاری برای رسیدن به آن هدف است. البته در رابطه با انگیزه و جاه‌طلبی ممکن است افکار همه ما به پول و ثروت سوق داده شود. پول مهم است؛ اما در رابطه با انگیزه، چیزی فراتر از پول نیاز است و آن هم چیزی نیست جز هدف. کانتر فروش یا افرادی که در رابطه با شغل فروش خدمات و محصولات فعال هستند، معمولا هدف محور هستند نه زمان.

مطلب مرتبط: کانتر فروش چه وظایفی دارد؟


مسئولیت‌پذیری
دومین ویژگی که همه فروشندگان موفق دارند، تمایل به پذیرش مسئولیت است. کسی که مسئولیت را می‌پذیرد، مسئولیت نتایج خود را نیز به عهده می‌گیرد.این دسته از افراد معمولا تمایل دارند به دنبال راه‌حل‌های درونی باشند و احساس کنترل بر سرنوشت خود کنند. آنها دیگران را سرزنش نمی‌کنند یا شخص دیگری را مسئول آنچه اتفاق می‌افتد نمی‌دانند.

عمل کردن و فعال بودن
این ویژگی، یکی از ویژگی‌های جاه طلبی است. فروشندگان خوب، خود انگیزه هستند و مایلند برای پیشبرد کسب و کار، ابتکار عمل داشته باشند. با این حال، مهم است که آنها اقدامات درست را انجام دهند. یک فروشنده بیش از حد متعصب ممکن است ناآماده وارد بازار شود یا به شدت بفروشد و تأثیر بدی بر مشتریان بالقوه بگذارد. از این رو در این شغل، عملگرا بودن بسیار مهم است.

سخن نهایی

شغل کانتر فروش، از جمله مشاغلی است که فرد به واسطه تجربه خود می‌تواند به خوبی در آن پیشرفت کند و ضمن بر عهده گرفتن مدیریت تورها، یا حتی آژانس، خود به ایجاد آژانس‌های مسافرتی نیز اقدام کند.

شما می توانید برای مشاهده فرصت های شغلی به کاریابی مجازی ایران استخدام مراجعه نمایید.

منبع: کانتر فروش کیست؟

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,کاستخدام کانتر فروش,کانتر فروش, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 231 تاريخ : پنجشنبه 9 تير 1401 ساعت: 13:01

مسئول خرید و تدارکات معمولا کارهای خود را به‌صورت دفتری انجام می‌دهد. کارهایی از قبیل خواندن و بررسی اسناد کاغذی و الکترونیکی که نیازمند نشستن‌‌های طولانی مدت پشت میز و یا سیستم کامپیوتری است. درحالت کلی این شغل رفت و آمد زیادی نخواهد داشت، مگر در مواردی که نیازمند دیدار حضوری و یا جلسه با فروشنده‌ها و یا زنجیره‌های تامین باشد.
امروزه بیشتر شرکت‌ها به فردی برای برعهده گرفتن مسئولیت تامین کالا و خدمات مورد نیاز برای مجموعه نیاز دارند تا بتواند علاوه‌بر تامین مایحتاج آن‌ها موارد مالی خرید را نیز مدیریت کند و مانع از ضرر رسیدن به شرکت شود.

کارشناس خرید و تدارکات
شما با مراجعه به آگهی‌های استخدام کارشناس خرید و تدارکات در اصفهان، تهران، مشهد، تبریز و سایر استان های کشور، می‌توانید علاوه‌بر پیدا کردن موقعیت‌های شغلی جدید با شرایط استخدام کارشناس خرید و مواردی که برای کارفرکایان مهم است بیشتر آشنا شوید.
اکثر مجموعه‌ها خواستار افرادی با حداقل یک سال تجربه کاری در این زمینه می‌باشند. اما اگر شما جز افرادی هستید که در این زمینه سابقه‌ای ندارید و یا تازه فارغ‌التحصیل شده‌اید مضطرب نشوید.
شما می‌توانید در شرکت‌هایی که خواستار استخدام افراد با عنوان کارآموز هستند شروع به کار کنید و در کنار کسب تجربه و مهارت‌های مورد نیاز، حقوقی هرچند کم نیز داشته باشید. در اینصورت می‌توانید سابقه‌ای خوب و مفید برای رزومه خود در آینده جمع‌آوری کنید.

حقوق و مزایای شغل کارشناس تدارکات

میزان حقوق و مزایای کارشناس تدارکات و خرید در شرکت های دولتی و خصوصی متفاوت است. در شرکت های دولتی حقوق و مزایا بر اساس قانون مدیریت کشوی تعیین می شود.
در شرکت های خصوصی نیز مانند بسیاری از شغل‌های مشابه، ارتباط مستقیمی با میزان تسلط، سابقه، مهارت و تجربه شما خواهد داشت. مسلم است که در اول کار، بخصوص در زمان کارآموزی حقوق زیاد و قابل توجهی دریافت نخواهید کرد. اما با گذشت زمان و کسب مهارت و تجربه‌های لازم در این کار پیشرفت کرده و با گرفتن جایگاه‌های بالاتر مانند کارشناس ارشد تدارکات یا مدیر بخض، حقوق‌های بسیار بالاتری نیز دریافت خواهید نمود.

منبع: مجله ایران استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار, کاریابی, استخدام, ایران استخدام, کارشناس خرید و تدارکات, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 162 تاريخ : چهارشنبه 8 تير 1401 ساعت: 12:45

کارشناس آموزش در چه مراکزی استخدام میشوند؟

کارشناسان آموزش می‌توانند در هر شرکت، سازمان یا کسب و کاری که دارای نیروی انسانی باشد، استخدام شوند. از جمله این کسب و کارها یا شرکت‌ها می‌توان به:

  1. شرکت‌های تجاری
  2. خیریه‌ها
  3. موسسات آموزشی
  4. موسسات مالی
  5. خدمات بهداشتی
  6. سازمان‌های صنعتی
  7. شرکت‌های حسابداری و حقوقی
  8. سازمان‌های تولیدی، شرکت‌های خرده فروشی و… اشاره کرد.

مطلب مرتبط: شرح وظایف کارشناس آموزش


شما می توانید با مراجعه به کاریابی مجازی ایران استخدام و مشاهده آگهی های استخدام کارشناس آموزش از شرایط استخدام و بازار کار سازمان های مختلف مطلع شوید.
نحوه فعالیت کارشناس آموزش
کارشناس آموزش می‌تواند به دو شکل حضوری و دورکار فعالیت داشته باشد. در فعالیت حضوری، کارشناس می‌تواند به صورت تمام وقت و پاره وقت فعالیت کند. اما استخدام کارشناس آموزش بصورت دورکاری که در سال‌های اخیر پررنگ شده است معمولا به صورت مجازی و با پلتفرم‌های متفاوت صورت می‌گیرد. در یک نمونه از از این فعالیت، کارشناس بخش آموزش را از طریق اپلیکیشن‌های تصویری یا حتی صوتی به افراد ارائه می‌کند.

منبع: https://iranestekhdam.ir/blog

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : استخدام کارشناس آموزش,استخدام کارشناس آموزش علمی کاربردی,استخدام کارشناس آموزش دانشگاه,استخدام کارشناس آموزش در اصفهان,استخدام کارشناس آموزش و توسعه منابع انسانی,استخدام کارشناس آموزش در موسسات آموزشی,استخدام کارشناس آموزش منابع انسانی,استخدام کارشناس آموزش در تهران,استخدام کارشناس آموزش اصفهان,استخدام کارشناس آموزش کرج, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 179 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 13:38

کارشناس یا مامور خرید و تدارکات کسی است که باید تمامی نیازهای مجموعه را بررسی کرده و جمع‌آوری نماید، سپس در مورد تمامی اقلام مورد نیاز تحقیقات لازم را انجام دهد تا بتواند بهترین انتخاب از لحاظ کیفیت، قیمت و توانایی رفع نیاز مورد نظر را داشته باشد.
درحالت کلی، تمامی شرکت‌ها و سازمان‌ها برای کاهش هزینه‌ها  به جذب کارشناس خرید و تدارکات می پردازند. این افراد قراردادهای فروش با شرکت‌های مختلف را مدیریت کرده و برای خرید محصولات با بهترین قیمت و کیفیت برنامه‌ریزی می‌کند.
مدیر تدارکات با ایجاد ارتباط‌های موثر با سایر بخش‌های شرکت از نیاز‌های آنان به کالا، تجهیزات و خدمات مورد نیاز آگاهی پیدا می‌کند و درصورت مطابقت با قوانین و بودجه شرکت درصدد تامین و رفع این نیاز‌ها برمی‌آید.
کارشناس خرید که گاها با عنوان مامور خرید (Purchasing Officer) نیز خوانده می شوند معمولا با مذاکره با سایر مجموعه‌ها تلاش می‌کند مواد اولیه برای تولید محصولات شرکت را با بهترین قیمت خریداری کنند تا موجب کاهش هزینه‌های شرکت و افزایش سود آن شوند. در برخی از سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ برای انتخاب تامین کننده مورد نظر مناقصه یا مزایده برپا می‌شود و مسئولیت پیگیری و اجرای کلیه امور آن بر عهده مدیر خرید و تدارکات است.

کارشناس خرید و تدارکات
البته در سال‌های اخیر باتوجه به تنوع زیاد تامین کنندگان کالا و خدمات، شیوه‌های مختلف تامین این کالا و خدمات و همچنین نوسانات زیاد قیمت‌ها باعث شده فرآیند خرید کالا و خدمات بسیار پیچیده‌تر شود و درنتیجه وظیفه مدیر و کارشناس خرید و تدارکات نیز سخت‌تر شده است.
البته امروزه نرم‌افزارهایی برای کمک به خرید بهترین کالاها در زمان مناسب طراحی شده‌اند، که کارشناسان مربوطه با کمک گرفتن از آن‌ها می‌توانند انتخاب‌های بهتر و درست‌تری داشته باشند.

منبع: مجله ایران استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار, کاریابی, استخدام, ایران استخدام, کارشناس خرید و تدارکات, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 220 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1401 ساعت: 13:37

برنامه ریزی چیست
برنامه‌ریزی یک کار تخصصی است و نیازمند تحصیلات تخصصی نیز است. از این رو اکثر سازمان‌ها ترجیح می‌دهند افرادی را که دارای رشته تحصیلی مرتبط با برنامه‌ریزی هستند مانند علوم اجتماعی، رشته‌های مدیریت اعم از مدیریت صنعتی- مدیریت بازرگانی- مدیریت اجرایی، علوم پایه و سایر رشته‌های مرتبط را استخدام کنند.

رشته کارشناسی برنامه ریزی
البته موضوع تجربه کاری نیز بسیار مهم است. ممکن است برخی از افراد فاقد مدرک دانشگاهی باشند؛ اما علاوه بر سابقه کاری، مهارت‌های لازم را به صورت تجربی فرا گرفته باشند. این افراد نیز می‌توانند گزینه انتخابی بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها باشند.


به طور کلی هر سازمانی برای رسیدن به اهداف خود نیاز به کارشناس برنامه ریزی با تحصیلات و تجربه دارد و در این راستا به درج آگهی استخدامی می پردازد. افرادی که در این زمینه تجربه و تحصیلات لازم را کسب کرده اند و سابقه کار در این شغل را دارا هستند می توانند با تکمیل رزومه خود در سیستم رزومه ساز رایگان ایران استخدام وارد رقابت با رقبای خود در این کار شوند.

نتیجه گیری
برنامه‌ریزی ممکن است به اشکال مختلفی صورت بگیرد؛ اما شاید در میان تمام روش‌های موجود استفاده از کارشناس برنامه ریزی بهترین روش باشد. کارشناس برنامه ریزی علاوه بر اهداف و وظایفی که به طور تلویحی به آنها اشاره شد وظایف متعدد دیگری نیز دارد.

منبع: بلاگ ایران استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام کارشناس,کارشناس برنامه ریزی, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 473 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1401 ساعت: 12:43

کارشناسان کنترل کیفیت ممکن است وظایف خود را در چندین مکان مانند ایستگاه کاری، خط مونتاژ، آزمایشگاه یا بخش کنترل کیفیت انجام دهند.

کارشناسان کنترل کیفیت در چه مکان هایی کار میکنند؟

آنها ممکن است مجبور باشند ساعت‌ها در یک زمان بایستند یا وظایف خود را در یک محیط کنترل شده انجام دهند. در بسیاری از صنایع، بازرسان کیفیت به صورت شیفتی کار می‌کنند و ممکن است در طول دوره‌های تولید سنگین به اضافه کاری نیاز باشد. از این رو می‌توان گفت وظایف کنترل کیفیت در طیف وسیعی از کارها و مسئولیت‌ها قرار دارد. جهت مشاهده آگهی های استخدام کارشناس کنترل کیفیت بدون سابقه کار وارد سایت ایران استخدام شده و در قسمت انتخاب موقعیت شغلی "کارشناس کنترل کیفیت" را تایپ کرده و جست و جو نمایید.

کارشناس کنترل کیفیت از جمله افرادی است که باید به شکل حضوری در محل کار خود حاضر شود. البته برخی از کارفرمایان به دنبال استخدام کنترل کیفیت پاره وقت و یا تمام وقت میباشند. اما در هر دو صورت، حضور کارشناس در محل فعالیت ضروری است. بدین معنا که به شکل دورکار میسر نیست، زیرا کارشناس باید از نزدیک تمام موارد را بررسی و کنترل نماید.

منبع: مجله ایران استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : استخدام کارشناس کنترل کیفیت,استخدام کارشناس کنترل کیفیت در البرز,استخدام کارشناس کنترل کیفیت در گیلان,استخدام کارشناس کنترل کیفیت در اصفهان,استخدام کارشناس کنترل کیفیت دارویی,استخدام کارشناس کنترل کیفیت در قزوین,استخدام کارشناس کنترل کیفیت در رشت,استخدام کارشناس کنترل کیفیت مرکز تماس,استخدام کارشناس کنترل کیفیت فیزیک,استخدام کارشناس کنترل کیفیت مشهد, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 177 تاريخ : يکشنبه 5 تير 1401 ساعت: 12:43